fbpx

Fotografia Produktowa Kraków

Profesjonalna, szczegółowa, wiarygodna – fotografia produktowa kryje w sobie rozwiązania pożądane przez przedsiębiorców każdej branży. Nie bez powodu mówi się, że człowiek kupuje oczami. Materiały promocyjne, gazetki reklamowe, katalogi firmowe, broszury informacyjne, aukcje Allegro, sklepy Internetowe, strony WWW – należycie wykonane zdjęcie pełni kluczową rolę w każdej kampanii reklamowej czy marketingowej. Stworzone z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół, sprzyja nawiązywaniu relacji pomiędzy firmą, a jej potencjalnym Klientem.

Fotografia produktowa (Kraków i okolice) to szczególny rodzaj fotografii reklamowej o szerokim spektrum zastosowań. Wysokiej jakości zdjęcie produktu służy bezpośrednio biznesowi – oddziałuje na sprzedaż, wspiera podbijanie nowych rynków zbytu, sprzyja pozyskiwaniu nowych Klientów oraz wzmocnieniu więzi z aktualnymi Odbiorcami. Wśród fotografii produktowej na szczególne uwzględnienie zasługują:

  • Prosty, wysokojakościowy packshot – zdjęcie przedstawiające produkt na jednolitym tle, z odpowiednim cieniowym oświetleniem, bez zbędnych efektów dodatkowych;
  • Wyjątkowo czytelne, przyciągające wzrok zdjęcie bezcieniowe – fotografia przedstawiająca produkt na białym tle, bez zbędnych efektów dodatkowych oraz cieni;
  • Niecodzienne rozwiązanie w postaci zdjęcia kreatywnego – fotografia, której treść na długi czas zapada w pamięci Odbiorcy, ciekawa, o zróżnicowanej kompozycji wizja produktu na niecodziennym tle;
  • Klasyczna fotografia katalogowa – zdjęcia dedykowane bezpośrednio do katalogów, folderów oraz czasopism;
  • Nowoczesne, sprzyjające pełnej reklamie produktu, zdjęcie 360 – animacja zdjęciowa, która umożliwia dokładne zapoznanie się z produktem z każdej strony.

Fotografia produktowa to sprawdzony sposób na profesjonalne, a zarazem atrakcyjne zaprezentowanie produktu – począwszy od szeroko pojętej odzieży, poprzez sprzęt elektroniczny, a skończywszy na materiałach budowlanych. Stworzona z należytą starannością, pozwala Odbiorcy poznać dany produkt z zupełnie innej perspektywy. Bogate zasoby zdjęciowe doskonale sprawdzą się przy tworzeniu przyciągających wzrok, kreatywnych i zachęcających do zakupu materiałów reklamowych.